Feadship bouwt helikopterdek in tijdens refit

Feadship De Vries in Makkum ontvangt binnekort het jacht Amara voor een refit. Onderdeel daarvan is het inbouwen van een helikopterdek.
@media (max-width: 679px){#fig-614d778fa2e2a img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa2e2a img{#fig-614d778fa2e2a img.lazyloading{width: 470px;height: 470px;}}@media (min-width: 680px) and (max-width: 680px){#fig-614d778fa2e2a img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa2e2a img{#fig-614d778fa2e2a img.lazyloading{width: 624px;height: 624px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-614d778fa2e2a img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa2e2a img{#fig-614d778fa2e2a img.lazyloading{width: 1290px;height: 726px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-614d778fa2e2a img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa2e2a img{#fig-614d778fa2e2a img.lazyloading{width: 948px;height: 533px;}}Feadship Amara

Wat is een superjacht zonder ruimte om een helikopter aan boord te ontvangen om gasten op te pikken of af te zetten? Dat dachten de eigenaars van superjacht Amara ook. Daarom is het teruggestuurd naar Feadship voor een flinke refit.

Cacique

@media (max-width: 680px){#fig-614d778fa3508 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3508 img{#fig-614d778fa3508 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-614d778fa3508 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3508 img{#fig-614d778fa3508 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-614d778fa3508 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3508 img{#fig-614d778fa3508 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
┬ę Feadship

In 1986 zag het jacht het levenslicht in Nederland als Cacique. De nieuwste eigenaars noemden het echter Amara en hebben nu besloten dat het tijd werd voor een flinke renovatie van het schip. Ze kochten het jacht afgelopen jaar en hebben er al een aantal weken veel plezier van gehad, maar bedachten tijdens hun verblijf op het schip een lijst met veranderingen die ze willen aanbrengen.

Belangrijkste daarvan: ze willen een helikopterdek. Maar ook in de rest van het schip wordt het een en ander veranderd. Het interieur wordt aangepakt en uiteraard mag de lak-afdeling van Feadship met de spuit en roller aan het werk. Ook het hele teak-dek gaat vervangen worden met nieuw hout.

Het schip werd ook oorspronkelijk in Makkum gebouwd en is een ontwerp van Frits de Voogt.

@media (max-width: 680px){#fig-614d778fa3683 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3683 img{#fig-614d778fa3683 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-614d778fa3683 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3683 img{#fig-614d778fa3683 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-614d778fa3683 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3683 img{#fig-614d778fa3683 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
@media (max-width: 680px){#fig-614d778fa3914 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3914 img{#fig-614d778fa3914 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-614d778fa3914 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3914 img{#fig-614d778fa3914 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-614d778fa3914 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3914 img{#fig-614d778fa3914 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
@media (max-width: 680px){#fig-614d778fa3a2f img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3a2f img{#fig-614d778fa3a2f img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-614d778fa3a2f img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3a2f img{#fig-614d778fa3a2f img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-614d778fa3a2f img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3a2f img{#fig-614d778fa3a2f img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
@media (max-width: 680px){#fig-614d778fa3b18 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3b18 img{#fig-614d778fa3b18 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-614d778fa3b18 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3b18 img{#fig-614d778fa3b18 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-614d778fa3b18 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3b18 img{#fig-614d778fa3b18 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
@media (max-width: 680px){#fig-614d778fa3bf1 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3bf1 img{#fig-614d778fa3bf1 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-614d778fa3bf1 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3bf1 img{#fig-614d778fa3bf1 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-614d778fa3bf1 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3bf1 img{#fig-614d778fa3bf1 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
@media (max-width: 680px){#fig-614d778fa3cbe img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3cbe img{#fig-614d778fa3cbe img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-614d778fa3cbe img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3cbe img{#fig-614d778fa3cbe img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-614d778fa3cbe img.lazyloading{background: #eee;}#fig-614d778fa3cbe img{#fig-614d778fa3cbe img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}

Laatste nieuws