Feadship bouwt helikopterdek in tijdens refit

Feadship De Vries in Makkum ontvangt binnekort het jacht Amara voor een refit. Onderdeel daarvan is het inbouwen van een helikopterdek.
@media (max-width: 679px){#fig-65150da7d711c img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d711c img{#fig-65150da7d711c img.lazyloading{width: 470px;height: 470px;}}@media (min-width: 680px) and (max-width: 680px){#fig-65150da7d711c img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d711c img{#fig-65150da7d711c img.lazyloading{width: 624px;height: 624px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65150da7d711c img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d711c img{#fig-65150da7d711c img.lazyloading{width: 1290px;height: 726px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65150da7d711c img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d711c img{#fig-65150da7d711c img.lazyloading{width: 948px;height: 533px;}}Feadship Amara

Wat is een superjacht zonder ruimte om een helikopter aan boord te ontvangen om gasten op te pikken of af te zetten? Dat dachten de eigenaars van superjacht Amara ook. Daarom is het teruggestuurd naar Feadship voor een flinke refit.

Cacique

@media (max-width: 680px){#fig-65150da7d7975 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7975 img{#fig-65150da7d7975 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65150da7d7975 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7975 img{#fig-65150da7d7975 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65150da7d7975 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7975 img{#fig-65150da7d7975 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
© Feadship

In 1986 zag het jacht het levenslicht in Nederland als Cacique. De nieuwste eigenaars noemden het echter Amara en hebben nu besloten dat het tijd werd voor een flinke renovatie van het schip. Ze kochten het jacht afgelopen jaar en hebben er al een aantal weken veel plezier van gehad, maar bedachten tijdens hun verblijf op het schip een lijst met veranderingen die ze willen aanbrengen.

Belangrijkste daarvan: ze willen een helikopterdek. Maar ook in de rest van het schip wordt het een en ander veranderd. Het interieur wordt aangepakt en uiteraard mag de lak-afdeling van Feadship met de spuit en roller aan het werk. Ook het hele teak-dek gaat vervangen worden met nieuw hout.

Het schip werd ook oorspronkelijk in Makkum gebouwd en is een ontwerp van Frits de Voogt.

@media (max-width: 680px){#fig-65150da7d7b6e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7b6e img{#fig-65150da7d7b6e img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65150da7d7b6e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7b6e img{#fig-65150da7d7b6e img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65150da7d7b6e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7b6e img{#fig-65150da7d7b6e img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
@media (max-width: 680px){#fig-65150da7d7e5e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7e5e img{#fig-65150da7d7e5e img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65150da7d7e5e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7e5e img{#fig-65150da7d7e5e img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65150da7d7e5e img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7e5e img{#fig-65150da7d7e5e img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
@media (max-width: 680px){#fig-65150da7d7fde img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7fde img{#fig-65150da7d7fde img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65150da7d7fde img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7fde img{#fig-65150da7d7fde img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65150da7d7fde img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d7fde img{#fig-65150da7d7fde img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
@media (max-width: 680px){#fig-65150da7d8142 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d8142 img{#fig-65150da7d8142 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65150da7d8142 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d8142 img{#fig-65150da7d8142 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65150da7d8142 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d8142 img{#fig-65150da7d8142 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
@media (max-width: 680px){#fig-65150da7d8295 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d8295 img{#fig-65150da7d8295 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65150da7d8295 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d8295 img{#fig-65150da7d8295 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65150da7d8295 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d8295 img{#fig-65150da7d8295 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}
@media (max-width: 680px){#fig-65150da7d83e2 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d83e2 img{#fig-65150da7d83e2 img.lazyloading{width: 624px;height: 0px;}}@media (min-width: 681px) and (max-width: 1320px){#fig-65150da7d83e2 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d83e2 img{#fig-65150da7d83e2 img.lazyloading{width: 980px;height: 0px;}}@media (min-width: 1321px){#fig-65150da7d83e2 img.lazyloading{background: #eee;}#fig-65150da7d83e2 img{#fig-65150da7d83e2 img.lazyloading{width: 1272px;height: 0px;}}

Laatste nieuws